Gyakori kérdések

Mennyi időt kell várni borítékjaimra?

Garantált 1 napos házhoz szállítás! Raktáron lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 15 óráig leadják. De ha Önnek ennél is sürgősebb a légpárnás boríték, akár 1- 4 óra alatt is elküldjük Önnek Budapesten. Különleges igényeit is kielégítjük!

Személyes átvétel lehetséges?

Igen, lehetséges, DE minden esetben meg kell rendelnie a terméket webáruházunkban, akkor is, ha személyesen szeretné átvenni és kifizetni a terméket!

Személyes  átvétel az alábbi címen: 

1117 Budapest, Budafoki út 111-113. 20-as épület

Hétfőtől-péntekig: 8-17 óra között.

Itt az alábbi fizetési módok közül választhat: 

- készpénz

- bankkártya

Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?

Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.

  • Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
  • Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
  • Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
  • A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
  • A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.  
     

 

Miért érdemes az olcsoboritek.hu-n vásárolnom?

Azért, mert hatalmas az áruválaszték Azért, mert rendkívül kedvezőek az árak Azért, mert egy helyen minden megvásárolható, ami a kényelmes borítékbeszerzést segíti! Azért, mert fizethet utánvéttel, előreutalással, bankkártyával. Azért, mert az olcsoboritek.hu-n a vevők szakszerű kiszolgálást, tanácsadást kapnak!

Mennyire kedvezőek ezeknek a légpárnás borítékoknak az árai más nagykereskedőkhöz képest?

Ezen az áron aligha fog találni máshol ilyen légpárnás borítékokat!

Kérhetem a számlát más névre?

Igen, ebben az esetben küldje el az új számlázási címet a szamlazas@olcsoboritek.hu e-mail címre.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Sajnos nem, minden esetben csak a webáruházban leadott rendeléseket tudjuk fogadni. 

Mennyi a szállítási költség?

Rendelj nettó 40.000 Ft.-ért légpárnás (buborékos) borítékot és mi ingyen házhoz szállítjuk Neked! Vagy nettó 25.000 ft. felett csak 690 Ft. a kiszállítás.

A legkevesebb szállítási költség 2100 Ft+Áfa, ez 1 kg-os csomagra vonatkozik. Amikor megadja a szállítási címet a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

Tudok - e módosítani a rendelésemen?

Igen, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 265 06 92, 260-71-44 -es telefonszám valamelyikén, vagy a rendeles@olcsoboritek.hu e-mail címen várjuk kérését.

Kivel léphetek kapcsolatba, ki tud Nekem segíteni?

 Bármilyen kérdésével keressen minket bizalommal! Lépjen kapcsolatba velünk e-mailen keresztül ugyfelszolgalat@olcsoboritek.hu, vagy hívja a + 36 1 265-0692, 260-7144-es telefonszámot,vagy a 06/30 420 70 80 -as mobilszámon.

Szállítás

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal vagy az Magyar Postával :

 

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

 

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

 

A megrendelt terméket kétszer próbálja meg a futárszolgálat kézbesíteni. Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon.

A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

 

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@olcsoboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

Megrendelés menete

A könnyű keresés és vásárlás érdekében a borítékok név szerint, ár szerint, méret szerint és szín szerint sorba rendezhetők. Amennyiben mégsem találja meg a webáruházban ezen rendezésben az áhított terméket, akkor a jobb oldalon található kereső nyújt Önnek segítséget ebben.

 

A rendelés pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne!

 

A megrendelni kívánt terméket egy kattintással a kosárba teheti, ahol később még változtathat a darabszámon.

 

Bejelentkezés, ill. regisztráció után Önnek semmi dolga, ha a kiszállítást választotta és munkanapon 15 óra előtt leadta megrendelését, úgy a futár másnap kiszállítja az Ön által kiválasztott termékeket.

 

Amennyiben Ön gyakorlott vásárlója webáruházunknak, abban az esetben választhatja a gyors termékrendelés menüt, ahol a termékek mellé csak beírja a rendelni kívánt mennyiséget, kiválasztja az Önnek kedvező fizetési módot és kész!

Fizetési módok

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat, válassza azt, amelyik Önnek a legkényelmesebb!

Fizethet:

  • bankkártyával UniCredit bankkon keresztül
  • személyesen cégünk telephelyén készpénzzel vagy bankkártyával (Minden esetben meg kell rendelnie a terméket webáruházunkban, akkor is, ha személyesen szeretné átvenni a terméket)
  • utánvéttel a futárnak az áru átvételekor
  • előreutalással pro-forma számla alapján
  • banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után (az áru ellenértékének beérkezését követően küldjük ki a terméket)
  • postai rózsaszín csekkel.
Bankkártyás fizetés feltételei, folyamata

Befizetés esetén Önnek lehetősége van az adott szolgáltatás ellenértékének dombornyomású bank-, vagy hitelkártyával történő kiegyenlítésére. A fizetés bármely bank által kibocsátott dombornyomott Visa és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), EuroCard/MasterCard, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a szükséges kártyaadatok megadásával történhet.
 
A szolgáltatás megrendelésének oldalán, az adott szolgáltatás kiválasztása után a Bankkártyás fizetés-re kattintva az on-line fizetést bonyolító UniCredit Bank felületére kerül. Bankkártya adatai így magas védelmi szintű authentikációs titkosítási módszereket használó csatornákon keresztül jutnak el a Bankhoz, illetéktelenek nem férhetnek hozzá. A vásárlás és fizetés folyamatának különválasztásából adódóan a DomyPack&Press Kft. a bankkártya adatokról nem szerez információt, csak a fizetés tényéről értesül.
 
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően (ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti), az UniCredit Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.

Megrendelés lemondásának módja és feltételei

A bankkártyás fizetést – a fizetés gyorsasága miatt – nem lehet lemondani, a fizetés gyakorlatilag azonnal lezajlik a megrendelés/ átutalás kattintásával. Ha azonban nem a kért szolgáltatást kapta meg, kérjük panaszát a regisztrációs adataival együtt küldje meg a info@olcsoboritek.hu e-mail címre.

Reklamáció módja és feltételei

Az on-line fizetési tranzakciót bonyolító banki rendszer gyakorlatilag lehetetlenné teszi a túlfizetést, illetve a többszöri fizetést. Ha esetlegesen mégis bejelentéssel kíván élni, ezt az info@olcsoboritek.hu címen teheti meg. Amennyiben a kártyabirtokos reklamációja jogos, a kártyabirtokos által vitatott összeget a Bankkal előzetesen egyeztetett és jóváhagyott módon rendezzük.

Hogyan válthatom be a kuponom?

A termék kosárba rakása után a fizetés gomra kattintva megjelenik a kosár tartalma.

Ez alatt található az akciós kupon, ahova beírja aktuális kuponkódját, majd kattintson a MOST BEVÁLTOM A KUPONOM kék színű gombra, és a rendszer automatikusan levonja az aktuális kedvezményt.

Az e-mailben megküldött megrendelés visszaigazolásban Ön látni fogja külön sorban a kedvezményt.

0 TERMÉK

A kosár üres

Három Kívánságodat Teljesítem!

A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
Kép CAPTCHA
Be kell írni a képen látható karaktereket.

KAPCSOLAT

Tel.:
+36 1 55 66 151
+36 1 55 66 352