Szállítás

A termék kiszállításáról a Sprinter futárszolgálat gondoskodik. Az árufelvételt követő első munkanapon munkaidőben 8-17 óra között juttatja el Önhöz a megadott szállítási címre a terméket, Magyarország egész területén.

 A megadott e-mail címre értesítést küld Önnek a várható kiszállítás időpontjáról.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy bizonyos területeken előfordulhat több napos csúszás a csomagok kézbesítési idejében a megnövekedett csomagszámok miatt. Természetesen próbáljuk a központból az érintett területeket mentesíteni, de kis türelmet kérünk a kialakult helyzet stabilizálásáig.

 

Érintett területek: Budapest, kiemelten a II., XI., XII. kerület

Türelmüket, megértésüket köszönjük!

Kérjük Önöket, hogy reklamáció, csomaginformáció, csomagkereséssel kapcsolatban kérjük, hogy a Sprinter ügyfélszolgálatát keressék az alábbi elérhetőségeken:
Telefonszám: +36-1-881-2615
E-mail cím: info@sprinter.hu 

Szállítási áraink:
 

 
 

 
 

 
 

0,1 -  10 kg  1750 Ft+Áfa

 

  10,1-  20 kg 1960 Ft+Áfa

 

  20,1-  30 kg 2150 Ft+Áfa

 

  30,1-  40 kg 3070 Ft+Áfa

 

  40,1-  50 kg 3590 Ft+Áfa

 

  50,1-  60 kg 4200 Ft+Áfa

 

  60,1-  70 kg 5350 Ft+Áfa

 

  70,1-  80 kg 12430 Ft+Áfa

 

  80,1-  90 kg 12430 Ft+Áfa

 

  90,1-100 kg 12430 Ft+Áfa

 

100,1-200 kg 12430 Ft+Áfa

 

 
 

1 raklap 12430 Ft+Áfa
 

 

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

A megrendelt terméket sajnos, csak egyszer áll módunkban kiküldeni. Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@olcsoboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

 

0 TERMÉK

A kosár üres

Három Kívánságodat Teljesítem!

A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
Kép CAPTCHA
Be kell írni a képen látható karaktereket.

KAPCSOLAT

Tel.:
+36 1 55 66 151
+36 1 55 66 352