Bejelentkezés
A termék kiszállításáról a Sprinter futárszolgálat és a Magyar Posta gondoskodik. Az árufelvételt követő első munkanapon munkaidőben 8-17 óra között juttatja el Önhöz a megadott szállítási címre a terméket, Magyarország egész területén.
A megadott e-mail címre értesítést küld Önnek a várható kiszállítás időpontjáról.
Csomagját nyomonkövetheti: https://www.sprinter.hu/gyik/tracking-a-csomagok-nyomkovetese/#
Kérjük Önöket, hogy reklamáció, csomaginformáció, csomagkereséssel kapcsolatban kérjük, hogy a Sprinter ügyfélszolgálatát keressék az alábbi elérhetőségeken:
Telefonszám: +36-1-881-2615
E-mail cím: info@sprinter.hu
Szállítási áraink:
0,1 - 10 kg 2100 Ft+Áfa
10,1- 20 kg 2350 Ft+Áfa
20,1- 30 kg 2580 Ft+Áfa
30,1- 40 kg 3680 Ft+Áfa
40,1- 50 kg 4120 Ft+Áfa
50,1- 60 kg 4830 Ft+Áfa
60,1- 70 kg 5900 Ft+Áfa
70,1- 80 kg 12430 Ft+Áfa
80,1- 90 kg 12430 Ft+Áfa
90,1-100 kg 12430 Ft+Áfa
100,1-200 kg 12430 Ft+Áfa
1 raklap 12430 Ft+Áfa
Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:
Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.
Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.
A megrendelt terméket kétszer próbálja meg kiszállítani a futárszolgálat.
Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!
Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@olcsoboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.